czwartek, 11 kwietnia 2013

#9 Bell - Super Cover Long Lasting Mat.

Witajcie,
dzisiaj postanowiłam napisać w końcu recenzję a raczej moje pierwsze odczucia po użyciu ów podkładu. Tyle się dobrych rzeczy o nim naczytałam że postanowiłam go zakupić, jest dostępny w Biedronce w cenie 9,99.
Ilość produktu to standardowo 30g, posiada filtr UVB i zawiera aloes.

Prezentuje się tak:


Producent obiecuje:
  • Pokrycie niedoskonałości skóry
  • Matowy makijaż
  • Trwały efekt
  • Nawilżenie i regenerację                

Po nałożeniu podkładu rzeczywiście czuć nawilżenie, nie używam go na co dzień ponieważ moim faworytem jest Mahnattan Powder Matt Make up (który trochę przesusza swoją drogą) więc myślę że dlatego bardzo łatwo wychwycić mi to nawilżenie które 'jakieś tam jest'.
Podkład nie zapycha, rzeczywiście nie tworzy efektu maski. Jednak po nałożeniu go najlepiej przypudrować twarz ponieważ niezbyt dobrze matuje.

Poniżej efekt na mojej twarzy:




Nałożyłam jedną warstwę niewielkiej ilości podkładu, jak widać dobrze sobie poradził z zakryciem lekkich niedoskonałości.
Utrzymuje się cały dzień, ale to moim zdaniem w zależności od tego kto jakiego krycia potrzebuje, mi wystarczyło takie.
Tak czy inaczej polecam każdemu ponieważ jest to bardzo dobry produkt w niskiej cenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz