wtorek, 23 lipca 2013

#15 Ziaja Pomarańczowe masło energia pomarańczy & aktualizacja włosów

Hej ho !

Dziś opiszę wam dwa produkty z Ziaji, kremowe mydło pod prysznic oraz masło do ciała które zaczęłam szybko używać bo data ważności się im kończy w sierpniu :P i do tego była jeszcze pomarańczowa pomadka ale ją zgubiłam :( A tak na koniec dodam jak wyglądają moje oraz siostry włosy.





















Ziaja  pomarańczowe masło, energia pomarańczy - kremowe mydło pod prysznic

Od producenta:

Pomarańczowa pielęgnacja
  • Delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
  • Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
  • Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

Pomarańczowa receptura
  • Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
  • Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
  • Przyjazna dla skóry, nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
Energia pomarańczy
masło pomarańczowe - otrzymywane ze skórki pomarańczy ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach. Charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów. Wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające. Łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka coco-glucozydy - substancje kondycjonujące skórę pochodzenia naturalnego. Zapewniają optymalne efekty aplikacyjne. Obniżają i zapobiegają wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodne, idealne dla skóry dzieci.
D-panthenol - trwale nawilża skóre oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.


Sposób użycia: Do mycia stosować niewielką ilość mydła. Przygotowuje do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.


Moja opinia:
Jak dla mnie jest to produkt neutralny. Co to oznacza ? Na pewno w moim przypadku nie działa tak jak go opisał producent tzn. specjalnie nie nawilża można rzec że czasem potrafi nawet nieco przesuszyć mi skórę,plusem jest to nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych i przyznam że nieraz potrafi załagodzić moją biedną skórę :) Dużym plusem jest zapach, uwielbiam pomarańcze więc pod tym względem jestem zachwycona, konsystencja jak to konsystencja taka kremowa, jest strasznie wydajny, zaczęłam go używać końcem czerwca i do tej pory jeszcze trochę mi go zostało i dodam że pieni się dobrze. Co do ceny to nie wiem, dostałam go w zestawie wraz z masłem do ciała i pomadką ale z tego co się orientuję to jakieś 8 - 10 zł.










Ziaja pomarańczowe masło, energia pomarańczy - masło do ciała OMEGA 3 + OMEGA 6 + wit. E

Od producenta:

Energia pomarańczy
masło pomarańczowe- otrzymywane ze skórki pomarańczy. Wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające. Łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
OMEGA 3, OMEGA 6 - grupa NNKT, niezbędnych do prawidłowego odżywiania, nawilżenia i ochrony skóry.
olej oliwkowy- tłoczony na zimno wit. E i NNKT. Wzmacnia naturalny płaszcz wodno-lipidowy skóry.
witamina E - "witamina młodości"

Pomarańczowa liporegeneracja
Uzupełnia niedobory lipidów, regeneruje naturalną barierę ochronną, wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka. Pozostawia skórę delikatną i aksamitną w dotyku. Ma orzeźwiający pomarańczowy zapach.


Sposób użycia: Wmasować grubą warstwę preparatu w oczyszczoną skórę ciała, pozostawić do wchłonięcia. Preparat wyłącznie do użytku wewnętrznego.


Moja opinia: 

Baardzo lubię to masło. Jak dla mnie rewelacja :) Nawilża, skóra jest aksamitna taka i miła w dotyku, jest wydajny ( zaczęłam go stosować końcem czerwca a ile go jeszcze mam .. ) , szybko się wchłania ale mimo to lubię go stosować wieczorem tak przed spaniem. Opakowanie ładne,praktyczne a cena z tego co się orientuję to jakieś 15 zł. I ten pomarańczowy zapach <3







































































A na koniec jak moje i siostry włosy teraz wyglądają, co racje mamy dużo planów odnośnie nich, nie wszystkie pewnie wejdą w życie ale jest dobrze :D



Włosy siostry w świetle dziennym
A to moje włosy w świetle dziennym







A tak wyglądają z fleszem 

Z fleszem

































































































































Póki co mamy w planach zacząć używać Jantar ( ja już używam od 4 dni) i kawy dużo, ogólnie jeszcze olejki może nowe dojdą i podcinanie końcówek :)



Pozdrawiamy ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz