niedziela, 10 marca 2013

#5 Lovely Strongly regenerating nailcare

Hello !

Ten post będzie nico inny, nie będzie on o włosach tylko o paznokciach :) A mianowicie o odżywce do paznokci z Lovely która naprawdę nieźle się sprawdza. Jako iż jestem maniaczką sprzątania moje paznokcie stale się łamały i trudno było mi utrzymać je długie. Ostatni również miałam problem z rozdwajaniem się ich lecz na szczęście sytuacja już jest opanowana.



O odżywce od producenta:
Odżywka silnie regenerująca . Silnie wzmacnia i regeneruje płytkę paznokcia. Poprawia ich ogólny stan, zapobiega rozdwajaniu oraz stymuluje wzrost. Zawiera m.im: odżywczą kreatynę.
 Jak stosować:
Można nakładać jako podkład pod lakier.  Stosować przez co najmniej dwa tygodnie.





Moja opinia o tej odżywce ? Jestem z niej zadowolona, paznokcie są twardsze nie łamią się i stosuje ją już ponad 3 tygodnie. Utrzymuje się długo na paznokciach jak u mnie tak do 4 dni i dobrze nadaje się na podkład pod lakier. Czy stymuluje wzrost ? Co do tego nie jestem przekonana, nie zauważyłam aby szybciej rosły ale zapobiega rozdwajaniu się na szczęście ! Można też dodać iż opakowanie jest bardzo wydajne, używam tej odżywki od 3 tygodni i nie zauważyłam aby coś jej ubywało, ma też bardzo wygodny pędzelek i jest dostępna we wszystkich sieciach Rossmann. Ogólna moja opinia to tak 8 na 10 gwiazdek .



 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Jeśli chciałaś go kupić do końcówek to polecam kurację z olejkiem arganowym marion lub serum z witaminą a + e biovax, jest naprawdę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad olejkiem arganowym marion, a i dziękuję za radę ! :)

      Usuń
  3. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń