piątek, 15 marca 2013

#6 Sally Hansen Maximum Growth

Witajcie :)

Kontynuuję posty o paznokciach i dziś będzie on o nieco innej odżywce która mnie na prawdę zaskoczyła ! A mianowicie chodzi tu o Sally Hansen maximum growth plus nourishing nail color. Gdzie ją kupiłam ? Od koleżanki za 10 zł więc budzi  to jeszcze bardziej mój podziw :D Muszę przyznać iż ta odżywka jest zdecydowanie moim numerem jeden jeżeli chodzi o szybszy wzrost i regenerację paznokci ! I jest to już moje drugie opakowanie tego lakieru i chyba muszę złożyć zamówienie na następne.





Więc w tej odżywce znalazłam tylko kilka wad a chodzi o to gdy się jej używa od dłuższego czasu to robi się taka gęsta aż za bardzo, to dziwne bo jak czytałam opinie na ten temat nic o tym nie znalazłam i szybko odpryskuje, w moim przypadku góra dwa dni trzymała się na paznokciach. Ale jest to w jakimś stopniu do przebolenia jeżeli chce się mieć ładne paznokcie :)




 Ale za to zalet jest pełno i przyćmiewają w miarę te wady ! Paznokcie na prawdę szybko rosną, stają się twardsze przez co się nie łamią i nie rozdwajają, zapach nie jest męczący mi się tan nawet troszkę podoba,   ta odżywka mimu kilku dość poważnych wad jest po prostu dobra i myślę że mogła bym ją polecić :)

 




A tak poza tym to pogoda za oknem straszna, tyle śniegu napadało że masakra jakaś z domu przez cały weekend chyba nie wyjdę :D a póki co wracam do oglądania seriali ;3

2 komentarze:

  1. Moje paznokcie sa w strasznej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam tą odżywkę lub którąś z Lovely, na pewno któraś z tych by pomogła ;)

      Usuń